Klaar voor de start.... en GO!

3 oktober 2022 - Sittard, Nederland

Koffer is eindelijk ingepakt. Wat een klus. Niet omdat het zo een grote koffer is, want ik neem alleen maar een handbagage koffertje mee en een rugzak. Maar mijn keuzestress maakt het me lastig. Lange jurk? Of alleen een korte jurk? Misschien helemaal geen jurk, maar wat trek ik dan over me bikini aan als ik ga wandelen en opeens ergens wil gaan zwemmen omdat ik het te warm heb gekregen van het wandelen?

Pfff...wat een ellende.. Hoezo kan ik niet gaan wandelen in een lange jurk? Of van een zipline of met een rokje? Ik wil niet alleen leuke activiteiten kunnen doen, maar er ook nog leuk uitzien. Ik wil in stijl gaan abseilen. Moet kunnen vind ik, maar mag waarschijnlijk niet. Wat een gezeik... ik hang me jurk maar weer terug in de kast en leg een lange sportlegging in me koffer. Ook prima eigenlijk, bedenk ik me.

Na een paar uur zo bezig te zijn geweest met kleren uit me kast halen, op me bed leggen, dan in de koffer en dan weer terug in de kast, heb ik eindelijk een definitieve keuze gemaakt van een set kleren die mee mogen op vakantie. En dan is het eindelijk zo ver, me koffer is ingepakt! Dus tijd om allemaal onnodige dingen te gaan doen in plaats van op tijd gaan slapen.

Ik heb nu nog 3 uurtjes te gaan voordat ik word opgehaald om naar Schiphol te rijden. Tijd om te slapen dus, als dat nog gaat tenminste. Ik vind het zo ontzettend spannend, eng en leuk tegelijkertijd, dat ik niet meer weet wat ik als eerste moet voelen. Zelfs daar heb ik keuzestress in. Dan alles maar tegelijkertijd voelen en proberen te gaan slapen.

Mahalo and see you in Hawaii!